Дослідження було виконане на замовлення Інституту книги ТОВ «Інфо Сапієнс». Оприлюднене 23 листопада 2020 року. Автори дослідження: Інна Волосевич, Анастасія Шуренкова.
Координаторка дослідження: Ірина Батуревич
Дослідження читання в контексті життєконструювання та медіаспоживання (укр)
Дослідження проведене на замовлення Українського інституту книги з 1 січня по 31 липня 2020 року Центром контент-аналізу (компанія “Медіатека”). Для дослідження було відібрано публічні пости у соціальних мережах Facebook, Instagram, Twitter, ролики в YouTube та дописи в публічних каналах мессенджеру Telegram, в яких були опубліковані згадування, пов'язані з книжковою тематикою. Таким чином було виокремлено та проаналізовано 1 387 163 одиниці контенту.
В ході SML дослідження було виявлено вплив карантину на поведінку читачів - користувачів соцмереж; визначено портрети споживачів книжкового контенту і створено типологію читачів; досліджено популярні типи книжкового контенту, а також визначено ТОП 20 сучасних українських авторів та книжок за кількістю згадувань в мережах.
Читання в контексті медіаспоживання: вплив карантину на читацьку поведінку українців
У цьому звіті викладено детальні підсумки дослідження української видавничої галузі, проведеного з лютого по жовтень 2020 року. У межах дослідження, профінансованого Британською Радою в Україні спільно з Українським інститутом книги, було проведено понад 100 годин очних та дистанційних інтерв’ю з видавцями, продавцями, бібліотекарями, працівниками фестивалів, представниками культурних та галузевих установ, а також іншими зацікавленими сторонами.
Дослідження книжкового ринку 2020 — українською мовою
Publishing in Ukraine 2020 — English language
Метою проєкту було дослідження галузі видавництва масової літератури в Україні, детальний аналіз потреб видавців та визначення можливостей для інтернаціоналізації. Авторка цього звіту — Емма Шеркліф.
Перекладач на українську: Дмитро Кушнір. Редакторка: Юлія Колісник.